مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-03اقتصادي

شرایط تهران هنوز ناپایدار است/تجربه تلخ اردیبهشت 99 تکرار نشود


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: شرایط تهران هنوز شکننده و ناپایدار است وبازگشایی های شتابزده می تواند باعث تکرار تجربه تلخ اردیبهشت ماه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر تهران، تاکید کرد: خوشبختانه آمار حدود 10 تا 12 درصد نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است.

وی، عدد مولد پایه در تهران را 1.

3 اعلام کرد و افزود: شرایط تهران هنوز شکننده و ناپایدار است و بازگشایی های شتابزده می تواند باعث افزایش شیوع بیماری و تکرار تجربه تلخ اردیبهشت ماه شود.

زالی، عدم فاصله گذاری اجتماعی و حمل و نقل عمومی را دو عامل خطر مهم در افزایش شیوع و انتقال کووید 19 برشمرد و یادآور شد: فضاهای مسقف و بدون تهویه مناسب با حضور بیش از 15 نفر از جمله کانون های خطر بیماری محسوب می شوند.

وی به عنوان یکی از مداخلات مهمی که هرچه سریع تر باید انجام پذیرد به افزایش ناوگان اتوبوسرانی و واگن های مترو اشاره کرد که می تواند به طور چشمگیری میزان سرایت بیماری را کاهش دهد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری به تهران شد و گفت: تهران گرانیگاه کنترل بیماری کووید 19 است و بی تردید کنترل این بیماری در کشور بدون مهار و جلوگیری از طغیان آن در تهران امکان پذیر نمی شود.

وی بر لزوم اجرای برنامه های راهبردی برای کنترل بیماری نظیر عدم حضور افراد در مجامع غیرضروری، ارایه خدمات مدنی و شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تهران هنوز ناپایدار است/تجربه تلخ اردیبهشت 99 تکرار نشود

شرایط تهران هنوز ناپایدار است/تجربه تلخ اردیبهشت 99 تکرار نشود