مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-03سياسي

پزشکان استان سمنان در طرح نسخه نویسی الکترونیک همکاری کنند


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه پزشکان استان باید در طرح نسخه نویسی الکترونیک همکاری کنند، گفت: این طرح برای بیمه شدگان و مراکز درمانی مفید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مجتبی اکرم صبح پنج شنبه در دیدار با رییس سازمان نظام پزشکی استان سمنان به میزبانی دفتر خود با موضوع نسخه نویسی الکترونیک ضمن بیان اینکه پزشکان استان می بایست در طرح نسخه نویسی الکترونیک همکاری کنند، ابراز داشت: خوشبختانه باید گفت مشارکت پزشکان در اجرای این طرح شایان تقدیر بوده است وی ضمن بیان اینکه می بایست همگام با شرایط و نیاز روز جامعه کاغذبازی حذف و به سمت الکترونیک شدن امور گام برداشت، افزود: طرح نسخه نویسی الکترونیک نیز در همین راستا است و برای بیمه شده، مراکز درمانی و تشخیصی مفید خواهد بود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک همکاری سایر نهادها و ارگان های ذی ربط نیز لازم است، ابراز داشت: می بایست موانع و مشکلات این راه شناسایی و برای رفع آن چاره اندیشی کرد که خوشبختانه سازمان نظام پزشکی در اجرای طرح همواره یاری گر تأمین اجتماعی بوده است.

رییس سازمان نظام پزشکی استان سمنان بابیان اینکه زیرساخت های خوبی در حوزه درمان برای استان وجود دارد، تصریح کرد: وجود همین زیرساخت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان استان سمنان در طرح نسخه نویسی الکترونیک همکاری کنند

پزشکان استان سمنان در طرح نسخه نویسی الکترونیک همکاری کنند