مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-03پزشكي

چالش این روزهای کرونا / بروز عفونت های شدید در جوانان افزایش پیدا کرد


رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با تاکید بر مراجعه به موقع به پزشک، اظهار کرد: دیر آمدن، بیمارستان هراسی و شایعاتی که پیرامون این مسئله منعکس می شود چالشی برای درمان بیماران کرونایی محسوب می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با تاکید بر مراجعه به موقع به پزشک، اظهار کرد: دیر آمدن، بیمارستان هراسی و شایعاتی که پیرامون این مسئله منعکس می شود چالشی برای درمان بیماران کرونایی محسوب می شود.

مسعود ضیایی، امروز پنج شنبه 13 آذر با اشاره به اینکه 13 تخت آی سی یو بیمارستان ولیعصر بیرجند پر است، به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: دو آی سی یو دیگر نیز با ظرفیت هر کدام 6 تخت داریم که این دو بخش هم تکمیل است.

ضیایی با اشاره به روند شیوع کرونا در ماه های اخیر، تصریح کرد: در اردیبهشت تنها یک بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یو به مدت یک ماه بستری بود و سایر بخش های کرونا خالی بود، اما در حال حاضر وضعیت اشغال تخت ها و نوع بیماران فرق کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: در گذشته غالب بیماران مسن و دارای بیمار زمینه ای بود، اما اکنون چند بیمار جوان و بدون سابقه بیماری زمینه ای داریم که با عفونت شدید بستری شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش این روزهای کرونا / بروز عفونت های شدید در جوانان افزایش پیدا کرد

چالش این روزهای کرونا / بروز عفونت های شدید در جوانان افزایش پیدا کرد