مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-03اجتماعي

سامانه موجود برای دانشجویان به صرفه تر است


به دنبال اعتراض برخی دانشجویان دانشگاه زنجان مبنی بر آموزش و یادگیری ضعیف در آموزش مجازی، اعم از مشکلات زیرساختی، نرم افزاری، کاربردی و تنظیمات موجود در سامانه، - ایسنا/زنجان به دنبال اعتراض برخی دانشجویان دانشگاه زنجان مبنی بر آموزش و یادگیری ضعیف در آموزش مجازی، اعم از مشکلات زیرساختی، نرم افزاری، کاربردی و تنظیمات موجود در سامانه، موضوع از سوی خبرنگار ایسنا پیگیری شد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه زنجان در این رابطه گفت: اشکال و قطع و وصل شدن صدا در زمان برگزاری کلاس مجازی، از جمله موارد مورد اعتراض دانشجویان است.

حبیب الله زلفخانی با اشاره به اینکه بحث آموزش مجازی برای دانشگاه زنجان جدید بوده، به طوری که هنوز به آن عادت نکرده ایم، افزود: دانشجویان با آموزش آنلاین همانند گذشته مطالب درسی را دریافت نمی کنند و مطالب را متوجه نمی شوند و تحلیل نمی کنند که همین امر سبب نارضایتی آنان شده است.

این مسئول با بیان اینکه اکنون 10 هزار دانشجوی دانشگاه زنجان در همه مقاطع تحصیلی از طریق بستر مجازی به کلاس های خود متصل می شوند، تصریح کرد: در دانشگاه زنجان حدود 4500 دانشجوی خانم و آقای غیربومی در حال تحصیل هستند که بیشترین دانشجویان غیربومی مرتبط به مقطع دکتری و سپس کارشناسی تحصیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه موجود برای دانشجویان به صرفه تر است

سامانه موجود برای دانشجویان به صرفه تر است