مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-03پزشكي

از مبتلایان به ایدز غافل نشویم


جانشین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در شرایطی که جهان درگیر بیماری کووید 19 شده و زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است، نباید از توجه به بیماری ایدز و راه های پیشگیری و درمان آن غافل شویم.

- ایسنا/اصفهان جانشین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در شرایطی که جهان درگیر بیماری کووید 19 شده و زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است، نباید از توجه به بیماری ایدز و راه های پیشگیری و درمان آن غافل شویم.

مهدی دلاوری، اظهار کرد: باتوجه به شرایط جهان به خاطر همه گیری اپیدمی کووید-19 و تاثیر آن بر زندگی مردم امسال شعار روز جهانی ایدز همبستگی جهانی، مسئولیت مشترک نامگذاری شده است.

وی افزود: کنترل اپیدمی بیماری هایی مانند اچ ای وی و کووید-19 نیازمند آن است که جهانیان به یکدیگر بپیوندند تا خدمات لازم و بدون تبعیض جهت پیشگیری و درمان برای همه در دسترس باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جانشین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: انتخاب و نامگذاری هفته اطلاع رسانی ایدز فرصتی برای پرداختن به این امر مهم، جلب حمایت سیاستگذاران و مسئولان و بیان اقدامات، دستاوردها و چالش های موجود است.

دلاوری تاکید کرد: در دنیا امروز 38 میلیون نفر آلوده به ویروس ایدز هستند، در حالی که یک میلیون و 700 هزار نفر از ابتلا خود به این بیماری آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مبتلایان به ایدز غافل نشویم

از مبتلایان به ایدز غافل نشویم