مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-03اقتصادي

تخصیص 199 هزار میلیون ریال تسهیلات به کشاورزان مرودشتی


مسئول برنامه و بودجه مدیریت جهاد کشاورزی مرودشت گفت: 199 هزار و چهارصد میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت در قالب طرح کشاورز کارت به کشاورزان این شهرستان اختصاص یافته است.

- ایسنا/فارس مسئول برنامه و بودجه مدیریت جهاد کشاورزی مرودشت گفت: 199 هزار و چهارصد میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت در قالب طرح کشاورز کارت به کشاورزان این شهرستان اختصاص یافته است.

عبدالحمید محمودی با اشاره به آغاز اعطای کشاورز کارت در این شهرستان اظهار کرد: در اولین مرحله از اعطای این کارت ها 2560 نفر با سطحی بالغ بر 12 هزار و 712 هکتار و رقمی معادل 254 هزار و 175 میلیون ریال به بانک معرفی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، محمودی با بیان اینکه کشاورز کارت به منظور حمایت از تولید سه محصول راهبردی کلزا، گندم و جو در حال اجرا است، عنوان کرد: مبلغ ارسالی به بانک با 20 درصد افزایش احتمالی پیش بینی شده است.

محمودی با اشاره به اینکه بیش از 90 هزار هکتار گندم، جو و کلزا در مرودشت کشت می شود، خاطرنشان کرد: در حال حاظر مبلغ ابلاغی برای سطح حدود 9970 هکتار در نظر گرفته شده است.

این کارشناس با بیان اینکه مهلت مراجعین برای دریافت این تسهیلات کم است، افزود: مراجعین تنها سه روز از تاریخ معرفی به بانک مهلت دارند به شعب هفت گانه کشاورزی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 199 هزار میلیون ریال تسهیلات به کشاورزان مرودشتی

تخصیص 199 هزار میلیون ریال تسهیلات به کشاورزان مرودشتی