مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-03سياسي

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان معرفی شد


مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان صبح امروز در سالن جلسات سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد.

- خدمت در سپاه مایه افتخار است فرمانده سپاه قدس گیلان در این نشست با بیان اینکه سرهنگ توشه از نیروهای خوب و توانمند ما بود، اظهار کرد: حضور سرهنگ توشه در سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور نشان از توانمندی ایشان است.

سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه خدمت در سپاه مایه افتخار است، گفت: سپاه همواره برای خدمت به مردم آماده است و طرح شهید سلیمانی نیز برای خدمت به مردم آغاز شده است.

نفس دشمن قسم خورده درونی ماست مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این نشست با اشاره به اینکه سلامت جسم و سلامت روح باعث موفقیت در کارها می شود، اظهار کرد: پاسداران همواره عاشق خدمت به مردم هستند و یکی از ویژگی های پاسداران نوکری مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی با بیان اینکه پست ها، درجات و عناوین تا جایی همراه ما است، گفت: چیزی که همواره همراه ما است سلامت نفس است زیرا دشمن قسم خورده درونی ما در کمین است.

در سپاه قدس گیلان درس زندگی گرفتم رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور در این جلسه با بیان اینکه نوع مدیریت و فرماندهی سپاه در گیلان بی بدیل است، اظهار کرد: سبک مدیریت و فرماندهی سردار محمد عبدالله پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان معرفی شد

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان معرفی شد