مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:102020-12-03ورزشي

چندین انفجار مهیب در ورزشگاه باعث غافلگیری و شوک به ازیکنان شد!


باشگاه سایپا اعتراض خود را به طور رسمی نسبت به انفجار مهیب چندین مواد منفجره آتش زا و دود زا و نورافشانی در حین دیدار رسمی این تیم برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر بیس - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، باشگاه سایپا اعتراض خود را به طور رسمی نسبت به انفجار مهیب چندین مواد منفجره آتش زا و دود زا و نورافشانی در حین دیدار رسمی این تیم برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر بیستم اعلام کرد.

باشگاه سایپا در نامه ای رسمی به اتفاقات عجیب و غیرحرفه ای رخ داده در ورزشگاه نقش جهان در حین مسابقه، معترض و خواستار رسیدگی و احقاق حق این باشگاه شد.

در بخشی از نامه آمده است؛ صداهای وحشتناک و دلهره آور ناشی از انفجار مهیب چندین مواد منفجره آتش زا و دود زا، باعث سردرگمی و غافلگیری بازیکنان تیم سایپا شد و در همین لحظات بازیکنان تیم سپاهان از این اقدام غیر قانونی باشگاه خود و از شُک غیر منتظره ای که به تیم میهمان وارد شده بود، استفاده و توپ را وارد دروازه کردند.

رسیدگی به اهمال داور و برخورد قانونی با تخلف آشکار کادر اجرایی مسابقه موضوعاتی است که در اعتراض رسمی باشگاه سایپا به آن تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چندین انفجار مهیب در ورزشگاه باعث غافلگیری و شوک به ازیکنان شد!

چندین انفجار مهیب در ورزشگاه باعث غافلگیری و شوک به ازیکنان شد!