مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-03پزشكي

چه مدت تعامل با فرد آلوده به ویروس کرونا، شما را بیمار می کند؟


اگرچه ویروس کرونا می تواند با سرعت بیشتری نسبت به ویروس آنفلوآنزا گسترش یابد، اما واقعیت این است که صرفا قرار گرفتن در یک اتاق با فرد مبتلابه کووید-19 به این معنی نیست که شما نیز به کرونا مبتلا شده اید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوز، حتی در محیط های داخلی که احتمال گسترش ویروس کرونا وجود دارد، توانایی ویروس در انتقال از یک شخص به فرد دیگر به عوامل مختلفی ازجمله گردش هوا، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، بار ویروسی فرد آلوده، اندازه فضای داخلی و دیگر موارد بستگی دارد.

با توجه به موارد ذکرشده به تازگی محققان دانشگاه MIT (موسسه فناوری ماساچوست امریکا) با استفاده از مدل های ریاضی، احتمال ابتلا به کووید-19 را با حضور فرد آلوده پیش بینی کردند.

حتی مفیدتر اینکه محققان از تمام یافته های خود برای ایجاد وب سایتی استفاده کردند که کاربران بتوانند به طور خاص با چندین متغیر واردشده تا به آنان کمک شود خطر مرتبط با قرار گرفتن در یک محیط اجتماعی داخلی را تعیین کنند.

بدون اغراق بازی با وب سایت ارائه شده بسیار جذاب است.

به غیراز انتخاب از فهرست محیط های داخلی مانند رستوران، کلیسا یا خانه، کاربران می توانند متراژ یک اتاق مشخص، ارتفاع سقف، سیستم تهویه و رطوبت را نیز مشخص کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه مدت تعامل با فرد آلوده به ویروس کرونا، شما را بیمار می کند؟

چه مدت تعامل با فرد آلوده به ویروس کرونا، شما را بیمار می کند؟