مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 04:452020-12-03سياسي

اعزام کلینیک دامپزشکی به مناطق روستایی گلستان


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا از اعزام کلینیک سیار دامپزشکی به مناطق روستایی و عشایری دهستان کرند شهرستان گنبدکاووس به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ کاظم نوروزی شامگاه چهارشنبه در خصوص خدمات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه گلستان اظهارکرد: یکی از برنامه های این قرارگاه در دهستان های هدف، بازدید های دوره ای از دام های سبک و سنگین است.

وی افزود: این بازدیدها با استفاده از ظرفیت سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی سپاه نینوا انجام گرفته و طی این بازدیدها معاینه دام انجام، داروها و مشاوره های لازم جهت رفع بیماری دام ها، به دامدار به صورت کاملاً رایگان داده می شود.

نوروزی ادامه داد: طی روزهای گذشته، از دام های سبک و سنگین مناطق روستایی و عشایر کرد و ترکمن دهستان کرند شهرستان گنبد کاووس بازدید کرده و معاینه و داروهای لازم جهت درمان دام ها، توسط دامپزشکان جهادی به دامداران تقدیم شد که امیدواریم برگزاری این نوع برنامه ها، بتواند برای اشتغال و معیشت روستاییان، موثر باشد.

وی گفت: این کار با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و با مشارکت بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی و بسیج عشایری سپاه نینوا انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کلینیک دامپزشکی به مناطق روستایی گلستان

اعزام کلینیک دامپزشکی به مناطق روستایی گلستان