مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 22:502020-12-02پزشكي

هنوز برای رفع محدودیت ها، زود است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به شروط لازم برای رفع محدودیت های کرونایی گفت: محدودیت ها باید بر اساس شاخص های مورد نظر، - ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به شروط لازم برای رفع محدودیت های کرونایی گفت: محدودیت ها باید بر اساس شاخص های مورد نظر، رفع شوند و هنوز برای بیان اینکه محدودیت ها به پایان برسند، زود است.

دکتر سیدمحمد علوی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان اظهار کرد: موارد بیماری در خوزستان به نصف موارد روزهای گذشته رسیده و مراجعه به مراکز خدمات سلامت و بیمارستان ها و تعداد مرگ و میرها نیز کاهش یافته است.

وی افزود: زمانی که موارد بیماری کاهش می یابد، برخی از مردم فکر می کنند خطر رفع شده است و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند؛ این در حالی است که مردم نباید بیماری را با ساده انگاری تصور کنند؛ این بیماری حالا حالاها وجود دارد و تنها ممکن است میزان ابتلا به آن در یک بازه زمانی کم یا زیاد شود.

رییس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به اعمال محدودیت دو هفته ای در خوزستان بیان کرد: کاهش موارد بیماری در خوزستان از قبل از اعمال محدودیت ها آغاز شده بود؛ نمی توانیم بگوییم این کاهش موارد ابتلا، به دلیل اعمال محدودیت ها است و اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز برای رفع محدودیت ها، زود است

هنوز برای رفع محدودیت ها، زود است