مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 22:402020-12-02پزشكي

روند طولانی آزمایش کرونا در پرند مرتفع شد/ تست روزانه 30 بیمار در مراکز بهداشت


سرپرست اداره بهداشت و درمان شهر پرند در خصوص طولانی بودن روند آزمایش کرونا گفت: تا هفته گذشته ما با این مشکل روبه رو بودیم اما خوشبختانه الان با وجود کیت های جدیدی که آمده این مشکل برطرف شده و در حدود 24 تا 48 ساعت جواب آزمایش مشخص که در حال حاضر در مراکز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از پرند، منوچهر جعفری سرپرست اداره بهداشت و درمان شهر پرند روز چهارشنبه در نشستی اظهار کرد: خوشبختانه دیروز و امروز ما هیچ گونه فوتی در کل شهرستان رباط کریم و پرند نداشته ایم که جای شکر دارد.

وی در ادامه گفت: شهروندان محترم شهر پرند می توانند در صورت بروز علائم بیماری از قبیل سردرد، تب، کمردرد، درد بدن و علائم دیگر با سامانه 4030 رایگان تماس بگیرند و با کارشناس مربوطه درمیان بگذارند تا با تشخیص علایم ابتدایی، برای دادن تست به نزدیک ترین مرکز بهداشت راهنمایی شوند که تمام هزینه آن هم رایگان خواهد بود.

سرپرست اداره بهداشت و درمان شهر پرند ادامه داد: اگر جواب آزمایش مثبت اعلام شد پیگیری های ما آغاز خواهد شد و فرد مبتلا تا زمان بهبود کامل در قرنطینه خانگی و تحت نظر متخصصان شبکه بهداشت خواهد بود و اگر جواب مثبت، همراه با بیماری های زمینه ای باشد به تشخیص پزشک به بیمارستان برای ادامه درمان ارجاع داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند طولانی آزمایش کرونا در پرند مرتفع شد/ تست روزانه 30 بیمار در مراکز بهداشت

روند طولانی آزمایش کرونا در پرند مرتفع شد/ تست روزانه 30 بیمار در مراکز بهداشت