مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 22:102020-12-02اجتماعي

آماری از تورهای گردشگری غیرمجاز وجود ندارد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به فعالیت 62 دفتر خدمات مسافرتی در زنجان گفت: آماری از تورهای گردشگری غیرمجاز وجود ندارد.

- امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از ابتدای کرونا تاکنون اقدامات بسیاری توسط میراث فرهنگی زنجان در راستای پیشگیری از کرونا در مراکز گردشگری، تفریحی انجام داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی و تور های گردشگری نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است، گفت: همچنین بر اساس مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از انتشار این ویروس، همه اماکن و محوطه های تاریخی و موزه های این استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

ارجمند تعطیلی تورهای گردشگری را نیز از دیگر موضوعات موثر در کاهش اقامت در استان اعلام کرد و گفت: البته تعطیلی تورهای گردشگری نیز به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

وی در ارتباط با فعالیت تورهای غیرمجاز نیز گفت: میراث فرهنگی تا حد امکان این تورها را شناسایی و به مراجع ذیربط معرفی می شود، اما در چنین شرایطی که کرونا به شدت در حال گسترش است، همه تورهای گردشگری تعطیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماری از تورهای گردشگری غیرمجاز وجود ندارد

آماری از تورهای گردشگری غیرمجاز وجود ندارد