مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 20:352020-12-02اقتصادي

پرورش ماهیان خاویاری و زالو در سراب/ تولید1100 هزار تن محصولات آبزی


مدیر جهادکشاورزی شهرستان سراب از پرورش ماهیان خاویاری و زالو در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سراب،  نادر زارع تالی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وجود منابع آبی خدادادی متنوع شهرستان از قبیل رودخانه، چاه عمیق و نیمه عمیق، چشمه، قنات و سدهای کوچک و بزرگ باعث گردیده طرحهای متنوع شیلات در این شهرستان اجراء گردد.

وی ادامه داد: اجرای پرورش ماهی در کنار رودخانه های دائمی، پرورش ماهی در مقابل چاههای کشاورزی، پرورش ماهی در سدهای خاکی، پرورش ماهی در قفسهای شناور( سدخاکی عسگرآباد ) سال 72 اولین بار در کشور، پرورش ماهیان خاویاری در مزارع و سدهای خاکی، پرورش زالو، تکثیر و تولید بچه ماهی حسین زاده اولین بار در سطح استان، افزایش تولید در واحد سطح اولین بار در سطح کشور در سال 83 (مزرعه صبوری) و صدور اولین پروانه عرضه زنده فروشی در استان 98 از مهم ترین این طرح ها می باشند.

 زارع تالی اضافه کرد: بطور متوسط 50 واحد یا مزرعه پرورش ماهی در سطح شهرستان مشغول فعالیت هستند که قریب به اتفاق رتبه اول یا دوم استان را احراز می نماید شهرستان سراب همیشه جزو شهرستان های پیشرو در امور آبزی پروری می باشد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سراب، اظهار کرد: شهرستان سراب در سال 98 با تولید یک هزار و 101 تن محصولات آبزی رتبه دوم استان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش ماهیان خاویاری و زالو در سراب/ تولید1100 هزار تن محصولات آبزی

پرورش ماهیان خاویاری و زالو در سراب/ تولید1100 هزار تن محصولات آبزی