مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 20:352020-12-02پزشكي

بیماران کرونایی در ساوه ردیابی می شوند


سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه از تبدیل وضعیت بحرانی شهرستان به وضعیت هشدار خبر داد و گفت: برای کاهش آمار مبتلایان طرح استفاده اجباری از ماسک در اماکن عمومی و ممانعت از خروج مبتلایان به بیماری کووید 19 از منزل، - با اجرای طرح ردیابی هوشمند اجرایی می شود.

دکتر محمود کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان ساوه تا پایان محدودیت ها قرمز بوده و براساس لیست اعلامی از سوی وزارت بهداشت وضعیت شهرستان از روز شنبه پانزدهم آذرماه سال جاری به نارنجی تبدیل خواهد شد، اظهار کرد: تغییر وضعیت از رنگ نارنجی و رسیدن به وضعیت زرد و سفید منوط به اجرای صحیح و دقیق طرح شهید سلیمانی است.

وی با تاکید بر اجرای دقیق طرح حاج قاسم سلیمانی و رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: واقعیت این است که فاصله بین وضعیت قرمز و نارنجی عدد یک است، یعنی به عنوان مثال، با بستری شدن 9 نفر، وضعیت نارنجی و با بستری شدن 10 نفر وضعیت قرمز خواهد شد، لذا در صورت رعایت نکردن و عدم توجه به موارد بهداشتی، سریعا تغییر وضعیت خواهیم داد.

دکتر کریمی تصریح کرد: قرار است در راستای این طرح، میزان بستری 30 درصد در یک ماه و 50 درصد در سه ماه کاهش یابد، همچنین میزان مرگ و میر در یک ماه 10 درصد و 40 درصد در سه ماه کاهش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران کرونایی در ساوه ردیابی می شوند

بیماران کرونایی در ساوه ردیابی می شوند