مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 20:252020-12-02بين الملل

رژیم صهیونیستی هنوز به دلیل سقوط هواپیمای آموزشی پی نبرده است


رسانه های صهیونیستی به شکست تیم تحقیق نیروی هوایی این رژیم در پی بردن به علت سانحه برای یک فروند هواپیمای نظامی، آموزشی که به کشته شدن دو خدمه آن منجر شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی چهارشنبه شب به وقت تهران نوشتند که نیروی هوایی این رژیم تاکنون نتوانسته به علت سقوط یک فروند هواپیمای نظامی، آموزشی خود در روزهای گذشته پی ببرد.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل تحقیقات شروع شده از سوی نیروی هوایی رژیم اسراییل برای پی بردن به علت سقوط یک فروند هواپیمای نظامی خود تاکنون بی نتیجه بوده است.

متعاقب این حادثه، سرلشکر آمیکام نورکین فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با توجه به نگرانی ها در این زمینه دستور به زمین گیر شدن ناوگان هواپیماهای آموزشی از نوع گروب جی 12 سنونیت را صادر کرد.

هفته گذشته یک فروندهواپیمای نظامی، آموزشی حامل  یک خلبان آموزشی و یک معلم پروازی در جنوب فلسطین اشغالی نزدیک منطقه ای به نام میشمار هانیگیف سقوط کرد.

به دنبال این حادثه، فرمانده نیروی هوایی این رژیم دستور  تحقیقات سریع برای یافتن علت این سانحه را صادر کرد، اما روز سه شنبه تیم تحقیق یافته های بسیار کمی را به نورکین تحویل داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی هنوز به دلیل سقوط هواپیمای آموزشی پی نبرده است

رژیم صهیونیستی هنوز به دلیل سقوط هواپیمای آموزشی پی نبرده است