مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 19:052020-12-02ورزشي

اجازه ندهیم کشتی در شرایط کرونا بمیرد


رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش کردیم در شرایط شیوع کرونا اجازه ندهیم ورزش کشتی به عنوان یک ورزش مادر و اصیل نمیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا دبیر عصر امروز در دیدار هادی حق شناس استاندار گلستان اظهار کرد: ورزش کشتی ریشه در آب و خاک استانهای شمالی خصوصا مازندران و گلستان دارد و جوانان زیادی در این مناطق در سطح ملی و بین المللی برای کشور افتخارآفرینی کردند که باید از تمام ظرفیت ها برای شکوفا شدن استعدادهای بی شماری که وجود دارد، بکار گرفت.

وی تصریح کرد: فدراسیون کشتی همکاری لازم را برای توسعه ورزش کشتی در گلستان خواهد داشت و در این راستا از هیچ همکاری دریغ نخواهیم کرد.

همکاری لازم را در راستای تقویت ورزش کشتی در گلستان خواهیم داشت استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های ورزشی در استان گلستان گفت: همکاری لازم را در راستای تقویت ورزش کشتی به عنوان ورزشی اصیل خواهیم داشت و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نخواهیم کرد.

هادی حق شناس اظهار کرد: خوشبختانه مردم گلستان مردمی ورزش دوستی هستند و کشتی یکی از ورزش هایی است که علاقه مندان خاص خود را در استان دارد.

وی افزود: اگرچه به دلیل کشاورزی بودن استان صنایع قدرتمندی در گلستان ایجاد نشده اما همکاری لازم را در حمایت از تیم های ورزشی داشته و خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهیم کشتی در شرایط کرونا بمیرد

اجازه ندهیم کشتی در شرایط کرونا بمیرد