مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 19:052020-12-02سياسي

اعطای تسهیلات به آسیب دیدگان بارندگی های اخیر خوزستان


استاندار خوزستان با اشاره به بارندگی های اخیر و خسارات وارده به شهروندان، گفت: پس از بررسی خسارات، مساعدت ها و تسهیلات قرض الحسنه با مجوز دولت از محل ماده 10 و 12 در اختیار آسیب دیدگان قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با اشاره به بارندگی های اخیر و خسارات وارده به شهروندان، اظهار کرد: با هدف بررسی و جبران خسارات وارده به منازل مردم عزیز استان در پی بارندگی های اخیر و آبگرفتگی هایی که  در برخی مناطق اهواز، بندر امام خمینی (ره) و همچنین شهر چمران رخ داد، به عنوان نماینده دولت در استان طی تماسی با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در رابطه با کمک به آسیب دیدگان در این اتفاق صحبت هایی انجام شد.

وی با تأکید بر بالا بودن اهمیت این موضوع افزود: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با توجه به این مهم دستوراتی را به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به جهت ورود هرچه سریع تر و بررسی منازل آسیب دیده و تعیین خسارت ابلاغ کرد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: پس از بررسی خسارات، مساعدت ها و تسهیلات قرض الحسنه با مجوز دولت از محل ماده 10 و 12 در اختیار آسیب دیدگان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اداره کل مدیریت بحران وظیفه پیگیری این مهم را بر عهده دارد گفت: فرمانداری های اهواز و ماهشهر موظف هستند تا با هماهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات به آسیب دیدگان بارندگی های اخیر خوزستان

اعطای تسهیلات به آسیب دیدگان بارندگی های اخیر خوزستان