مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 19:052020-12-02سياسي

ظریف و گرای تحریف


ظریف در گفتگوی اخیرش می خواهد تحریف کند؛ می خواهد آنچه را که خود انجام داده، به «برخی» نسبت دهد که معلوم نیست کیستند و کجا گرایی به دشمن داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس کبری آسوپار در یادداشتی تحت عنوان ظریف و گرای تحریف نوشت: انکار خطایی که کرده ایم، خود خطایی دیگر است؛ گرچه در عالم سیاست، بسیاری اوقات این انکار را با توجه به مختصات شرایطی که در آن بیان می شود، می توان عقب نشینی و یا نوعی جبران اشتباه دانست.

اما نسبت دادن خطایی که خود کرده ایم به منتقدان و مخالفان سیاسی، بی آنکه دلیلی برای آن داشته باشیم، نه رنگ عقب نشینی دارد و نه مقدمه جبران است، بلکه عین بی اخلاقی ست.

محمدجواد ظریف در گفتگویی با یک سایت خبری مدعی شده که بعضی دوستان می روند و به امریکا گرا می دهند که با ما بهتر می توانید کار کنید.

ما که سکوت می کنیم، دلیل نمی شود متوجه این گراها نیستیم.

من کسی را متهم نمی کنم، ولی می دانم و خبرش را بهم می دهند که گفته اند این ها در قدرت نمی مانند و قدرت این ها چند روزه است.

سخنان ظریف البته اتهام زنی کلی و ادعایی بی سند است، گرچه که با عبارت من کسی را متهم نمی کنم بخواهد به آن رنگ اخلاق بزند.

از قضا اگر فردی خاص را متهم می کرد، اخلاقی تر بود تا آنکه یک عبارت کلی بعضی دوستان را بکار ببرد و انگشت اتهام را به سمت همه ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف و گرای تحریف

ظریف و گرای تحریف