مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 18:452020-12-02پزشكي

تولید واکسن کوید 19 ایرانی در مرحله فاز انسانی/ کاهش مرگ و میر اصلی ترین هدف است


معاون درمان وزارت بهداشت در رابطه با وضعیت واکسن کرونا در کشور گفت: کشور ما نیز مانند همه کشورهای دیگر در فاز مطالعاتی هستیم و در فاز انسانی هستیم که به تعداد قابل قبولی تزریق باید انجام شود و نتیجه بخش باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، قاسم جان بابایی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز در مانی این شهرستان اظهار داشت: در بازدیدی که در اوج کرونا از شهرستان بروجرد داشتم کادر پزشکی و پرستاران بسیار خوب تلاش کردند و توانستند بزرگترین بیمارستان شهرستان که به هر حال بیمارستان جدیدی بود را زیر بار کرونا ببرند تا مردم نیز نگرانی نداشته باشند و این پیک بزرگ را مدیریت کنند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با رعایت کردن مردم و همت مسوولان روند رو به کاهش است افزود: تعداد بیمار ها کمتر شده و امیدوارم رعایت پروتکل ها در دستور کار مردم باشد و با نداشتن تجمعات و مهمانی خانوادگی و حذف رفت و آمدهای غیر ضروری از قرمز شدن شرایط جلوگیری شود تا کارهای روزانه مردم مختل نشود.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اصلی ترین هدف ما کاهش مرگ و میر است تا به نقطه صفر برسد.

جان بابایی تصریح کرد: اورژانس بیمارستان چمران باید توسعه یابد و بازسازی شود، بخش آی سی یو و بخش اِن آی سی یو نیز راه اندازی شود همچنین تجهیزات مورد نیاز اتاق عمل نیز جزء بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید واکسن کوید 19 ایرانی در مرحله فاز انسانی/ کاهش مرگ و میر اصلی ترین هدف است

تولید واکسن کوید 19 ایرانی در مرحله فاز انسانی/ کاهش مرگ و میر اصلی ترین هدف است