مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 18:152020-12-02سياسي

هم عهدی فعالان جبهه فرهنگی اصفهان با شهید فخری زاده


مسؤول شبکه سازی و هدایت عملیات جبهه فرهنگی استان اصفهان گفت: مردم در حرکتی خودجوش دور هم جمع شده اند تا عهد خود را با همه شهدا به خصوص شهید مظلوم «شهید محسن فخری زاده» اعلام کنند.

- محمد صافی اصفهانی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از اصفهان در تجمع اعتراضی مجموعه های فرهنگی استان اصفهان اظهار کرد: مجموعه های فرهنگی سطح شهر در یک حرکت کاملا خود جوش و مردمی در 12میدان و چهار راه اصلی سطح شهر جمع شده اند تا هم عهد خود را با همه شهدا بخصوص شهید مظلوم شهید محسن فخری زاده اعلام کنند و بگویند راه این شهید تا قدس ادامه خواهد داشت.

  مسؤول شبکه سازی و هدایت عملیات جبهه فرهنگی استان اصفهان بیان داشت: هدف گردهمایی مجموعه های سطح شهر این بوده است که به همه دنیا اعلام کنند کشور ایران جوانانی چون شهید محسن فخری زاده زیاد پرورانده است.

و شهادت او مانع پیشرفت علمی و هسته ای کشور نخواهد شد.

  وی ادامه داد: این شهید ضمن اینکه در اوج مراتب علمی بوده است در تلاش برای ساخت واکسن کرونا بوده و وارد عرصه مبارزه با این ویروس شده بودند.

   صافی اصفهانی مسئول شبکه سازی و هدایت عملیات جبهه فرهنگی استان اصفهان با تاکید بر اینکه دشمن از توان هسته ای می هراسد گفت: دشمن همچین از پیشرفت علمی کشورمان می هراسد و دانشمندانی که در عرصه علمی فعالیت میکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم عهدی فعالان جبهه فرهنگی اصفهان با شهید فخری زاده

هم عهدی فعالان جبهه فرهنگی اصفهان با شهید فخری زاده