مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 17:552020-12-02اجتماعي

تحقق شهرداری الکترونیک در شهرقدس


شهردار قدس با تأکید بر اهمیت هوشمندسازی مدیریت شهری، از تحقق شهرداری الکترونیک در شهرقدس با ارائه خدمات مختلف به شهروندان بر بستر سامانه های اینترنتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، مسعود مختاری شهردار قدس عصر امروز با بیان اینکه ارائه خدمات فراگیر و متمرکز به شهروندان با تحقق شهرداری الکترونیک میسر می شود، اظهار کرد: ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان بر بستر سامانه های الکترونیکی در شرایط بحرانی موجود ناشی از شیوع ویروس کووید 19 اهمیت دوچندان یافته است.

وی گفت: امروز خدمات گوناگون شهرداری از طریق سامانه های الکترونیکی قابل دریافت است که می توان به سامانه جامع شهرسازی شامل 3 زیر سامانه مالکان، سامانه مهندسان ناظر و سامانه مختص کاربران شاغل در شهرداری اشاره کرد.

شهردار قدس افزود: سامانه مالکان خدماتی همچون امکان ثبت درخواست گواهی، پایان کار، اضافه اشکوب و غیره،  مشاهده و پیگیری مراحل مختلف پرونده، مشاهده دستور نقشه پروانه و گواهی ها، مشاهده و پرداخت کلیه فیش های درآمدی و ارسال پیامک بعد از اتمام هر مرحله به مالکان را فراهم آورده است.

مختاری ادامه داد: سامانه مهندسان ناظر نیز بستری برای ارتباط آنلاین شهرداری قدس و سازمان نظام مهندسی از طریق وب سرویس به منظور ارسال و دریافت دستور نقشه به طور برخط و ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق شهرداری الکترونیک در شهرقدس

تحقق شهرداری الکترونیک در شهرقدس