مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 17:552020-12-02سياسي

آخرین بودجه قرن در غیاب بزرگان!


از زمان ارائه اولین لایحه بودجه دولت روحانی تا آخرین لایحه، تغییر و تحولات بسیاری در حوزه بین المللی و اقتصادی رخ داده و طبیعتا بودجه را نیز تحت تاثیر قرار داده است، - اکنون نیز بودجه 1400 که برای دو دولت تدوین شده و آخرین بودجه قرن حاضر به شمار می رود و دخل و خرج میلیون ها ایرانی به آن گره خورده در حالی روانه مجلس شده که خبری از بزرگان سیاست و اقتصاد نبود، نه رییس جمهور، نه رییس مجلس و نه رییس سازمان برنامه و بودجه، بودجه ای که "نطق" نداشت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز همزمان با دوازدهم آذرماه 1399 لایحه بودجه 1400 به مجلس رفت.

گرچه به روال سال های قبل این انتظار بود که رییس جمهور لایحه را به مجلس ارائه کند اما وی به دلیل نظر ستاد ملی کرنا در مجلس حاضر نشد از سویی در حالی گفته می شد نوبخت-رییس سازمان برنامه و بودجه- در غیاب رییس جمهور در زمان ارائه در مجلس حاضر خواهد بود ، این گونه نشد و در نهایت معاون پارلمانی رییس جمهور لایحه را تقدیم کرد،ولی در آن طرف هم دخل و خرج مردم در حالی به نماینده آنها ارائه شد که رییس مجلس برای دریافت لایحه حضور نداشت و در نهایت نائب رییس مجلس آن را تحویل گرفت.

هر سال در زمان ارائه لایحه بودجه رسم بر این بود که رییس جمهور همزمان با ارائه لایحه به ایراد نطق بودجه می پرداخت؛ نطق بودجه مقدمه توضیحی قبل از برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین بودجه قرن در غیاب بزرگان!

آخرین بودجه قرن در غیاب بزرگان!