مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 17:452020-12-02سياسي

رحیم پور ازغدی: شهید فخری زاده دیدگاه امثال پوپر را منجر به فروپاشی علم می دانست


شهید محسن فخری زاده، دیدگاه امثال پوپر و پیروان ایرانی اش را نه تنها غیر فلسفی بلکه منجر به فروپاشی علم می داند و تداخل بی منطق و افراطی علوم و فلسفه در یکدیگر را اخلال در هردو می شمارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن رحیم پور ازغدی استاد دانشگاه در دومین یادداشت پس از ترور شهید محسن فخری زاده به مظلومیت شهدای هسته ای در داخل و خارج کشور و به دیدگاه شهید محسن در بیان ارتباط درست و نادرست میان فیزیک و متافیزیک  پرداخته که متن آن به شرح زیر است: فلسفه فیزیک از منظر شهید رابع هسته ای ، دکتر محسن فخری زاده(2)  4.

از همسر شهید نقل شد که وقتی در خون خود دست و پا می زده، بیشتر نگران محافظانش بوده و با فریاد از آنان خواسته جلو نیایند تا آسیب نبینند.

همکارانش گفتند گرچه دو نخست وزیر رذل صهیونیست علنا نام دکتر فخری زاده را به عنوان هدف اعلام کرده بودند و آمریکایی ها و کارگزاران شان تشنه به خون او بودند در داخل کشور نیز تحت فشار و ایذا بود.

به نام برجام دستهایش را بستند و با دست بسته، هدف مسلسل تروریزم دولتی غرب قرار گرفت و مخالفان داخلی پروژه او نه حاضر به مناظره بودند و نه مسئولیت تصمیمهای خود را می پذیرند.

5.

شهید فخری زاده در نقاط ربط فیزیک با فلسفه و در حلقه وصل فلسفه علم و معرفت شناسی با مشکلات انسان و نیازهای حیات، درگیر تالیف کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیم پور ازغدی: شهید فخری زاده دیدگاه امثال پوپر را منجر به فروپاشی علم می دانست

رحیم پور ازغدی: شهید فخری زاده دیدگاه امثال پوپر را منجر به فروپاشی علم می دانست