مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 17:402020-12-02سياسي

حاجی بابایی: اولویت مجلس توسعه روز افزون عدالت اجتماعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، بر لزوم توسعه روز افزون عدالت اجتماعی، - رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اولویت مجلس توسعه روز افزون عدالت اجتماعی و ایجاد فرصت های برابر در دسترسی به امکانات و منابع به ویژه برای گروه های با نیاز های ویژه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، بر لزوم توسعه روز افزون عدالت اجتماعی، ایجاد فرصت های برابر در دسترسی به امکانات و منابع، اشتغال پایدار، مشارکت اجتماعی، عدالت فراگیر برای اقشار مختلف جامعه به ویژه گروه های با نیاز های ویژه است، تاکید کرد.

وی در این پیام توسعه عدالت اجتماعی را در ابعاد کمی و کیفی یکی از مهم ترین آرمان های مجلس شورای اسلامی برای اقشار مختلف مردم برشمرد و افزود: تدوین و تصویب قانون حمایت از معلولین در مجلس و لزوم نظارت بر اجرای دقیق و صحیح آن بیان گر اهمیت اولویت مجلس در ایجاد عدالت فراگیر در توزیع منابع وامکانات در کشور است.

حاجی بابایی با تاکید بر آسیب پذیری بیشتر افراد دارای نیاز های ویژه بعداز همه گیری بیماری کرونا، لزوم توجه ویژه دستگاه های اجرایی، نهاد های دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: اولویت مجلس توسعه روز افزون عدالت اجتماعی است

حاجی بابایی: اولویت مجلس توسعه روز افزون عدالت اجتماعی است