مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 17:152020-12-02سياسي

سازماندهی 1200 تیم عملیاتی در قرارگاه شهید سلیمانی در چهارمحال و بختیاری


جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) از سازماندهی 1200 تیم عملیاتی در قرارگاه سلامت محله محورسردار شهید حاج قاسم سلیمانی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد مهران مرادی امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، گفت: در جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و اجرای طرح سلامت محله محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج جامعه پزشکی، اعضای پایگاه های مقاومت بسیج  و 900 گروه جهادی اعلام آمادگی کرده و مورد آموزش قرار گرفته اند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با بیان اینکه برای یک هزار و 200 تیم عملیاتی در راستای اجرای این طرح سازماندهی شده اند تصریح کرد: این طرح در شهرستان های شهرکرد، فارسان و بروجن اجرایی شده که درصدد اجرایی شدن آن در کل شهرستان های چهارمحال و بختیاری هستیم.

وی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل بیشتر فرمانداران برای اجرای بهتر این طرح، گفت: سازماندهی نیروها به صورت 100 درصد صورت گرفته اما در زمینه تحویل مهمان سراها و اماکن دولتی به این پایگاه ها و تامین خودرو و تجهیزات نیاز به تعامل و همکاری بیشتری داریم.

مرادی با تاکید بر این موضع که بخش عظیمی از موفقیت این طرح در گرو مشارکت مردم که لازمه آن فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و اقناع سازی مردم است گفت: 7هزار بسته معیشتی نیز برای حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی 1200 تیم عملیاتی در قرارگاه شهید سلیمانی در چهارمحال و بختیاری

سازماندهی 1200 تیم عملیاتی در قرارگاه شهید سلیمانی در چهارمحال و بختیاری