مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 17:102020-12-02ورزشي

اجازه نخواهیم داد کشتی در شرایط کرونایی بمیرد


رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش کردیم در شرایط شیوع کرونا اجازه ندهیم ورزش کشتی به عنوان یک ورزش مادر و اصیل نمیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی حق شناس، استاندار گلستان با دکتر علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

استاندار گلستان در این دیدار گفت: خوشبختانه مردم گلستان مردمی ورزش دوستی هستند و کشتی یکی از ورزش هایی است که علاقه مندان خاص خود را در استان دارد.

هادی حق شناس افزود: اگرچه به دلیل کشاورزی بودن استان صنایع قدرتمندی در گلستان ایجاد نشده اما همکاری لازم را در حمایت از تیم های ورزشی داشته و خواهیم داشت.

استاندار گلستان خواستار نگاه ویژه فدراسیون کشتی به این استان شد و گفت: بی تردید همراهی فدراسیون از جنبه های فنی می تواند زمینه رشد کشتی در گلستان را فراهم آورد.

وی با اشاره به ظرفیت های ورزشی در استان بیان کرد: همکاری لازم را در راستای تقویت ورزش کشتی به عنوان ورزشی اصیل خواهیم داشت و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نخواهیم کرد.

همچنین در این دیدار رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: تلاش کردیم در شرایط شیوع کرونا اجازه ندهیم ورزش کشتی به عنوان یک ورزش مادر و اصیل نمیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نخواهیم داد کشتی در شرایط کرونایی بمیرد

اجازه نخواهیم داد کشتی در شرایط کرونایی بمیرد