مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 16:552020-12-02اقتصادي

تامین اعتبار برای رفع مشکل آب شرب سنندج


استاندار کردستان از تامین اعتبار 190 میلیارد تومانی برای رفع مشکل آب شرب سنندج خبر داد.

- بە گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه حفاظت از منابع آب استان به وجود مشکل در آب شرب سنندج اشاره کرد و گفت: طی چند سال اخیر شهروندان سنندجی از وضغیت آب شرب این شهر به دلیل پایین آمدن کیفیت آن گله مند بودند که رفع این مشکل با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با رایزنی های مفصلی که با وزیر کشور صورت گرفت توانستیم 100 میلیارد تومان اعتبار از محل ستاد مدیریت بحران برای حل این مسئله دریافت کنیم و همچنین یک ردیف 90 میلیارد تومانی دیگر نیز در بودجه سال 1400 برای این امر گنجانده شده است.

مرادنیا اظهار کرد: عملیات اجرایی انتقال آب به صورت مستقیم از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج تا دو هفته دیگر اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به آبگیری سد ژاوه تا پایان اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: یکی از دلایل تأخیر در آبگیری سد ژاوه مشکل فاضلاب سنندج بود که با رایزنی های انجام شده و توافقات صورت گرفته با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارتقا تصفیه خانه فاضلاب سنندج آغاز شده و اعتبار لازم برای آن نیز پیش بینی و تخصیص پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار برای رفع مشکل آب شرب سنندج

تامین اعتبار برای رفع مشکل آب شرب سنندج