مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 16:402020-12-02پزشكي

شمار قربانیان کرونای کهگیلویه و بویراحمد به 338 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 7بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونای استان به 338 نفر رسید.

- پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 356 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری است که از این تعداد 165 نفر مبتلای قطعی و 29 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

خوشبختانه بنظر می رسد روند کاهشی موارد مثبت و بستری ها ادامه دارد و ان شاالله با مشارکت آگاهانه و مسئولانه مردم استان شاهد کاهش روند مرگ و میر در طی یک تا دوهفته آینده باشیم.

وی اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 16 هزار 888 مورد گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از 414 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج حدود 47 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مربوط به بویراحمد (60درصد)، گچساران (16درصد)، کهگیلویه (13درصد)، چرام(5درصد) و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان هستند.

یزدان پناه بیان کرد: تا زمان فراهم شدن واکسن و یا هر داروی موثر بر کروناویروس راهی بجز رعایت دستورالعمل های بهداشتی وجود ندارد و مردم برای حفظ سلامت خود، خانواده و سایر افراد جامعه باید ضمن مشارکت در رعایت موارد بهداشتی بقیه افراد جامعه را نیز امر به معروف و نهی از منک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار قربانیان کرونای کهگیلویه و بویراحمد به 338 نفر رسید

شمار قربانیان کرونای کهگیلویه و بویراحمد به 338 نفر رسید