مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 16:352020-12-02اجتماعي

استفاده 80درصدی از نسخه الکترونیک در قزوین


مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: در حال حاضر دفترچه ها بطور کامل حذف نشده است و فقط تعداد برگه از 15 به 9 برگه کاهش یافته است، به دلیل استفاده 80 درصدی از نسخه الکترونیک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین،  محمدرضا قاریان پور، مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین در مورد کاهش تعداد برگه های دفترچه بیمه تامین اجتماعی اظهار داشت: علت کاهش برگه ها مربوط به طرح جدید سازمان اجتماعی در رابطه با نسخ الکترونیک است که نیازی به  نسخه کاغذی تامین اجتماعی در مراکز طرف قرارداد و مراکز ملکی تامین اجتماعی وجود ندارد.

وی افزود: در تمامی مراکز ملکی، درمانگاه ها و بیمارستان های تامین اجتماعی در طول یکسال گذشته استفاده از برگه های نسخه نداشته ایم و تمام گردش کار بصورت الکترونیکی انجام می شود.

وی ادامه داد: در مراکز خصوصی که 50درصد پزشکان، طرف قرارداد با تامین اجتماعی استان قزوین هستند در حدود 90 درصد در طرح الکترونیک مشارکت دارند و از نسخه الکترونیک برای بیماران استفاده می کنند.

قاریان پور در مورد اهمیت استفاده از نسخ الکترونیک گفت: در وهله اول استفاده از کاغذ وجود ندارد و هم این که با استفاده از کدملی با مراجعه به داروخانه های استان و سراسر کشور می توان داروی مورد نظر را دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 80درصدی از نسخه الکترونیک در قزوین

استفاده 80درصدی از نسخه الکترونیک در قزوین