مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 16:352020-12-02اجتماعي

اعمال قانون خودروی با پلاک مخدوش و 158 کیلومتر سرعت در اصفهان


ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان راننده ای را که پلاک خودروی خود را تغییر داده بود و مرتکب 50 تخلف سرعت غیر مجاز شده بود شناسایی و خودروی او توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی اظهار داشت: دوربین های کنترل سرعت پلیس در شهر اصفهان بارها حرکت یک سواری پژو با سرعت بالایی را در شهر اصفهان ثبت کردند که در بررسی های کارشناسانه مرکز کنترل ترافیک پلیس مشخص شد پلاک این خودرو تغییر داده شده است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان افزود: راننده قانون گریز این خودرو پلاک آن را چندین بار تغییر داده بود و با سرعت بالایی در شهر اصفهان و اتوبان ها حرکت می کرد که سرانجام هویت اصلی راننده ومشخصات خودرو کشف و طی هماهنگی قضایی توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه این راننده مرتکب 50 تخلف رانندگی حرکت با سرعت غیر مجاز شده بود بیان داشت: تغییر دادن پلاک خودرو علاوه بر اینکه جرم می باشد ، مصداق عینی حق الناس نیز است، بطوری که در برخی موارد جرایم رانندگی برای خودروی دیگر اعمال می شود که پلیس با مخدوش کنندگان پلاک و تغییر دهندگان آن برخورد قاطع و قانونی می کند.

محمدی ادامه داد: یکی دیگر از تخلفات این خودرو حرکت با سرعت 158 کیلومتر بر ساعت در اتوبان اقارب پرست اصفهان بوده که توسط دوربین های پلیس ثبت شده و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون خودروی با پلاک مخدوش و 158 کیلومتر سرعت در اصفهان

اعمال قانون خودروی با پلاک مخدوش و 158 کیلومتر سرعت در اصفهان