مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 16:202020-12-02پزشكي

گویا: باید کاری کنیم مردم کمتر در بیمارستان جانشان را از دست دهند


مدیر بیماری های واگیر وزارت بهداشت و درمان گفت: کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا را نیازمند برنامه ریزی است، باید کاری کنیم مردم کمتر کارشان به بیمارستان کشیده شود و جانشان را از دست دهند و این در گرو تقویت بخش درمان سرپایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد گویا شامگاه امروز در دیدار با استاندار کردستان در سنندج اظهار داشت: هر اندازه درمان بیماران در بخش سرپایی نتیجه بخش باشد بیماران کمتر به بستری شدن نیاز پیدا می کنند.

وی تعداد بیماران بخش سرپایی در کردستان را چهار برابر بیش از آمار بیماران بستری ذکر کرد و افزود: این شاخص مطلوبی برای استان محسوب می شود اما با نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کردستان در مقایسه با استان هایی مانند همدان و کرمانشاه بهتر است اظهار کرد: این مهم بیانگر تعهد و مدیریت مطلوب کادر درمان استان کردستان است.

گوبا تعداد بیماران بخش سرپایی زنجان را 15 برابر آمار بستری اعلام کرد و گفت: این شاخص نشان دهنده عملکرد مطلوب کادر درمانی این استان است.

وی افزایش بیماران بخش سرپایی را بیانگر عملکرد مطلوب کادر درمان دانست و گفت: در این راستا باید مدیران و کارکنان کادر درمان تشویق و به آنها پادش داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گویا: باید کاری کنیم مردم کمتر در بیمارستان جانشان را از دست دهند

گویا: باید کاری کنیم مردم کمتر در بیمارستان جانشان را از دست دهند