مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 16:052020-12-02اجتماعي

مناسب سازی12 گذرگاه ایمن برای افراد توان یاب در منطقه 2


معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 2 گفت: در راستای تأمین رفاه و تسهیل در بهره مندی توان یابان از خدمات شهری، طرح مناسب سازی اماکن فرهنگی، تفریحی، - خدماتی و معابر منطقه در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رضا کرمی، با اعلام این خبر گفت: بخشی از نقاط و اماکن شهری متناسب با شرایط افراد کم توان طراحی نشده بود و با توجه به سیاست های مدیریت شهری در فراهم کردن فضای مناسب و تسهیل در تردد این افراد، با اجرای طرح های عمرانی بوستان ها، اماکن فرهنگی، اداری و معابر شهری برای تردد افراد توان یاب و سالمندان همسطح سازی و مناسب سازی می شود.

وی افزود: بر اساس طرح های مطالعاتی، محورهای مورد نیاز مناسب سازی شناسایی شده و این طرح در اولویت طرح های عمرانی قرار گرفت.

به گفته وی در حال حاضر 12 محور از معابر اصلی منطقه به عنوان گذر ایمن برای تردد افراد توان یاب در حال مناسب سازی است.

به گفته وی همسطح سازی پیاده روها، احداث رمپ، مناسب سازی شیب گذرگاه ها در معابر، مناسب سازی ایستگاه های حمل ونقل عمومی و…از جمله این طرح هاست.

معاون شهردار منطقه 2 مناسب سازی سرای محلات را از اقدامات اجرایی جهت بهره مندی افراد توان یاب از خدمات فرهنگی و آموزشی برشمرد و گفت: در این طرح مناسب سازی سرای محله دریان نو و مجموعه شهربانو در قالب برنامه های سالجاری انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی12 گذرگاه ایمن برای افراد توان یاب در منطقه 2

مناسب سازی12 گذرگاه ایمن برای افراد توان یاب در منطقه 2