مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 16:052020-12-02سياسي

رسانه ها خدمات دولت را به خوبی اطلاع رسانی کنند


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: رسانه ها باید خدمات دولت که در واقع دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است را به خوبی اطلاع رسانی کنند و در این راستا مدیران دستگاههای اجرایی باید با رسانه ها همکاری کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: رسانه ها باید خدمات دولت که در واقع دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است را به خوبی اطلاع رسانی کنند و در این راستا مدیران دستگاههای اجرایی باید با رسانه ها همکاری کنند.

احمد برادران در نشست با خبرگزاری های دولتی استان که 12 آذر ماه در محل استانداری برگزار شد، به نقش مهم رسانه به عنوان مهمترین ارکان دموکراسی، اشاره داشت و گفت: رسانه به عنوان پل ارتباطی و دیده بان نظام اجتماعی می تواند در انتقال مطالبات و انتظارات از طرف مردم و بیان دستاوردها و اقدامات از طرف دولت، دستگاه های اجرایی و حاکمیتی نقش مهمی را ایفا کند.

برادران نقش رسانه در توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیت پایدار را بی بدیل توصیف کرد و افزود: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان خود با بهره مندی از ظرفیت رسانه ها در شبکه های اجتماعی و کانال های تلویزیونی مشغول توطئه ریزی علیه ایران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها خدمات دولت را به خوبی اطلاع رسانی کنند

رسانه ها خدمات دولت را به خوبی اطلاع رسانی کنند