مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 15:352020-12-02اجتماعي

زوج جوان تهرانی مخارج عروسی خود را به مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان اختصاص دادند


زوج جوان و ارزشمند تهرانی در اقدامی خداپسندانه و نیک مخارج عروسی خود را به مدرسه سازی در منطقه محروم سیستان و بلوچستان اختصاص دادند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان زوج جوان و ارزشمند تهرانی در اقدامی خداپسندانه و نیک مخارج عروسی خود را به مدرسه سازی در منطقه محروم سیستان و بلوچستان اختصاص دادند.

این زوج جوان در ایام دشوار و وضعیت قرمز کرونایی بدون برگزاری مراسم و لغو دورهمی و تجمع و جشن عروسی، زندگی ساده و کم خرج خود را با نیت کمک به تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند منطقه محروم سیستان و بلوچستان آغاز کردند.

اقدام ارزشمند این زوج جوان که یک دهه بیشتر است خود را وقف خدمت به فرزندان مردم در نقاط محروم سیستان و بلوچستان کرده اند، دارای ارزش بوده و قطعا پاداش بزرگ آنان در نزد خدای متعال ماندگار است.

حسین و الهام در آغاز زندگی مشترک خود به اقشار جامعه نشان دادند که با دور شدن از تجملات و خرج های اضافی مراسم های عروسی می توان دنیا و آخرت خود را با شاد کردن دل نیازمندان آباد کرد.

سید حسین موسوی مسوول کمیته عمرانی گروه جهادی السابقون گفت: شناسایی محرومان و حضور در جمع مردم نیازمند به خدمت و رایزنی با خیران و گردهم آوردن گروه های جهادی و شروع به ساخت مدارس در مناطق محروم دارای لذت بوده که پاداش خیر کارهای بزرگ و ماندگار را خدای متعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج جوان تهرانی مخارج عروسی خود را به مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان اختصاص دادند

زوج جوان تهرانی مخارج عروسی خود را به مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان اختصاص دادند