مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 15:052020-12-02سياسي

برگزاری طرح اهدای خون در منطق حاشیه شهر کرمان


مدیرمسئول مرکز نیکوکاری لواءالزینب و عضو شورای اجتماعی محله بنی هاشم کرمان گفت: طرح اهدای خون امروز چهارشنبه در کرمان آغاز شد و جامعه هدف آن مناطق حاشیه ای شهر کرمان است.

- حامد رویین پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح اهدای خون گفت: این طرح از صبح امروز چهارشنبه 12 آذر آغاز شده و تا پایان وقت امروز به اتمام می رسد.

وی اضافه کرد: قبل از آغاز طرح افرادی که قصد اهدای خون دارند، اسم نویسی می شوند و بر همین اساس این افراد در مکان و زمان مشخص خون خود را اهدا می کنند.

مدیر مسئول مرکز نیکوکاری لواءالزینب و عضو شورای اجتماعی محله بنی هاشم کرمان بیان داشت: جامعه هدف این طرح در مناطق حاشیه شهر است و مکان اهدای خون نیز در محل شهرک بنی هاشم (فرهنگسرا) می باشد.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه ریزی انجام شده اتوبوس خون هلال احمر در محل حاضر شده و پذیرای مردم خواهد بود، اظهار کرد: طبق اعلام مسئولان هلال احمر در هر روز به میزان 48 نفر پذیرش انجام می شوند.

رویین پور ابراز داشت: هدف از برگزاری این طرح این است که به مسئولان متذکر شود که با شرایط موجود نیز امکان اهدای خون وجود دارد و در این بین مردم شریف حاشیه شهر نیز بر اساس دغدغه ای که دارند، یک بازوی توانمند جهت همراهی و کمک در تمام زمینه ها به خصوص اهدای خون هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح اهدای خون در منطق حاشیه شهر کرمان

برگزاری طرح اهدای خون در منطق حاشیه شهر کرمان