مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 14:452020-12-02پزشكي

محدودیت ها جواب داد/کاهش 30 درصد بستری بیماران کرونا در استان اصفهان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در 10 روز گذشته ورودی اورژانس ها در سطح استان بین 30 تا 50 درصد کاهش داشته و بیماران بستری در داخل استان نیز بین 25 تا 30 درصد کاهش داشته است.

- بهروز کلیدری امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به وضعیت کرونا در 10 ماه گذشته در استان اصفهان اظهار داشت: باید از سه گروه در رابطه با اجرای محدودیت ها در استان اصفهان تقدیر کرد؛ گروه نخست اصناف هستند که با وجود شرایط بد اقتصادی به بهبود وضعیت ما در داخل استان کمک کردند و گروه دوم سیاست مداران ستاد کرونا در استان در عملیاتی کردن محدودیت ها و گروه سوم مردم در همراهی با اجرای پروتکل ها به ویژه محدودیت های شبانه که بسیار در استان اصفهان تأثیر داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: خروجی همراهی های اصناف، سیاست مداران و مردم منجر به یک اتفاق خوب شد و در 10 روز گذشته ورودی اورژانس ها در سطح استان بین 30 تا 50 درصد کاهش داشته است و بیماران بستری در داخل استان نیز بین 25 تا 30 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در روزهای آخر آبان ماه به روزهای بسیار خطرناک و بحرانی نزدیک شده بودیم و تعداد بیماران بستری در روزهای پایان آبان ماه به عدد 2 هزار و 200 رسیده بود گفت: اگر 300 بیمار دیگر به این آمار اضافه شده بود به شکنندگی ساختار درمان نز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ها جواب داد/کاهش 30 درصد بستری بیماران کرونا در استان اصفهان

محدودیت ها جواب داد/کاهش 30 درصد بستری بیماران کرونا در استان اصفهان