مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 14:252020-12-02سياسي

خبرهای خوش برای معلولان لنده ای / از کلنگ زنی مجتمع توان بخشی تا مراکز مثبت زندگی


در روزهای آینده دو مرکز مثبت زندگی با کادری تحصیل کرده و جوان راه اندازی خواهد شد و همچنین با همکاری بنیاد محترم مجتمع توان بخشی لنده کلنگ زنی می شود.

- سید شیرزاد زکی نژاد در گفت وگو با خبرگزاری فارس در لنده با تبریک روز جهانی معلولین به همه توان خواهان خصوصا توان خواهان  شهرستان لنده گفت: آرزو داریم در این شرایط سخت کرونایی همه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، سلامتی این نعمت بزرگ الهی را حفظ و همچون گذشته شاکر نعمت های خداوند باشیم.

  وی گفت: تلاش من و همکارانم در مجموعه بهزیستی شهرستان لنده دسترسی سریع و ساده معلولان به خدمات بهزیستی است.

زکی نژاد تصریح کرد: در این راه در روزهای آینده دو مرکز مثبت زندگی با کادری تحصیل کرده و جوان راه اندازی خواهد شد و همچنین با همکاری بنیاد علوی، مجتمع توان بخشی لنده کلنگ زنی خواهد شد تا بتوانیم با توجه به قولی که گرفته ایم خدمات کار درمانی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی و بینایی سنجی و غیره را برای کمک به بهبود وضعیت توان بخشی معلولین در شهرستان مستقر کنیم.

زکی نژاد افزود: از مجموع 755 معلول شناسایی شده در سطح شهرستان لنده تعداد 580 نفر از آنان تحت پوشش خدمات مستقر قرار دارند و در صورت تامین اعتبار مابقی را تحت پوشش قرار خواهیم داد و تا آن زمان سعی بر این است که این دسته از توان خواهان به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش برای معلولان لنده ای / از کلنگ زنی مجتمع توان بخشی تا مراکز مثبت زندگی

خبرهای خوش برای معلولان لنده ای / از کلنگ زنی مجتمع توان بخشی تا مراکز مثبت زندگی