مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 14:052020-12-02اقتصادي

مصرف گرایی حوزه مد و لباس در دوران کرونا از حرکت ایستاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سهیلا جبری، فعال حوزه مد و لباس درباره آسیب کرونا به حوزه مد و لباس و درگیر شدن فعالان با این ویروس گفت: - یک فعال حوزه مد و لباس کرونا را عامل جلوگیری از مصرف گرایی می داند و معتقد است، کرونا تبدیل شدن به مصرف گرایی صِرف را کاهش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سهیلا جبری، فعال حوزه مد و لباس درباره آسیب کرونا به حوزه مد و لباس و درگیر شدن فعالان با این ویروس گفت: دیدگاه من نسبت به کرونا بیشتر یک نوع تغییر است و بعد ها کرونا دنیا را به دو قسمت بعد و قبل از خودش تقسیم می کند که این اتفاقی تأثیرگذار و عظیم است.

به نظرم دنیای پسا کرونا تغییرات زیادی دارد و حتماً مشکلات بیشتری را رقم می زند، اما ما باید این اتفاقات را به فرصت تبدیل کنیم.

او ادامه داد: ما می بینیم که در کشور های دیگر دنیای پسا کرونا را دریافت کردند، اما ما از این امر غافل مانده ایم و هنوز در آه و ناله های کرونا هستیم.

کرونا می تواند فضای جدیدی را در عرصه مد و لباس به وجود آورد و ما باید از دل این محدودیت ها توجه به فرهنگ های بومی و لباس های بومی تقویت می شود.

بالاخره با این اتفاقات مبارزه جنبش محیط زیست شاید به ثمر بنشیند و ما از این تولیدات عظیم فست فشن که محیط زیست را نابود می کند فروکش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گرایی حوزه مد و لباس در دوران کرونا از حرکت ایستاد

مصرف گرایی حوزه مد و لباس در دوران کرونا از حرکت ایستاد