مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-02سياسي

آیت الله اعرافی: مجلس شورای اسلامی طرح هایش را با مشورت حوزه ارایه کند


مدیر حوزه های علمیه کشور در خصوص تعامل هرچه بهتر مجلس شورای اسلامی با شورای نگهبان و مسائل مربوط به طرح ها و لوایح مربوط به زنان و خانواده گفت: ضروری است طرح ها و لوایح مجلس شورای اسلامی از نظر مبانی شرعی با مشورت حوزه علمیه تهیه و تنظیم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت تعامل هر چه بهتر میان قوه مقننه با شورای نگهبان پیرامون وضع قوانین مربوط به زنان و خانواده، از آمادگی حوزه علمیه برای همکاری در این زمینه خبر داد.

وی با اشاره به اقدام های تحولی انجام شده در حوزه های علمیه گفت: تدوین سندهای بلند مدت و میان مدت، تدوین طرح های تحولی حوزه علمیه از جمله سند چشم اندار، برنامه 5ساله، طرح آمایش و همچنین تدوین درختواره رشته های تحصیلی حوزه از جمله اقدام های انجام شده در راستای تحول در حوزه های علمیه طی سال های اخیر است.

اعرافی ادامه داد: درختواره رشته های تحصیلی حوزه در 16 حوزه دانشی و 400 رشته گرایش تدوین شده است ضمن اینکه همکاری حوزه علمیه با وزارت آموزش و پرورش و همکاری حوزه در تدوین سند برنامه هفتم توسعه ازاقدامات تحولی حوزه بوده است.

در ابتدای این دیدار هریک اعضای فراکسیون زنان با ارائه و طرح دیدگاه های خود در مسائل مختلف زنان در جامعه از مدیر حوزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: مجلس شورای اسلامی طرح هایش را با مشورت حوزه ارایه کند

آیت الله اعرافی: مجلس شورای اسلامی طرح هایش را با مشورت حوزه ارایه کند