مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-02اقتصادي

بسترسازی برای رونق گردشگری کشاورزی در استان سمنان


در مراسمی، تفاهم نامه توسعه گردشگری کشاورزی بین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان منعقد شد.

- بسترسازی برای رونق"گردشگری کشاورزی"در استان سمنان ایسنا/سمنان در مراسمی، تفاهم نامه توسعه گردشگری کشاورزی بین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان منعقد شد.

مهدی جمال 12 آذر ماه 1399 در این مراسم گفت: گردشگری کشاورزی، چراغ روشنی در مسیر توسعه کشاورزی و گردشگری استان سمنان است.

او انعقاد این تفاهم نامه را در توسعه گردشگری و احیای باغ ها و کشاورزی موثر دانست و افزود: استان سمنان در محور توسعه گردشگری قرار دارد و تبدیل استان از معبر به مقصد با استفاده از رویکردهای جدید در حوزه گردشگری امکان پذیر می شود.

جمال با تاکید بر اینکه توسعه گردشگری زمینه ساز رونق اقتصادی استان است، تاکید کرد: توسعه گردشگری نیاز به ایجاد تغییرات بنیادین رفتاری در گردشگری دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان پیشنهاد ایجاد تقویم رسمی گردشگری کشاورزی استان را ارائه کرد و گفت: گردشگران با برخورداری از این تقویم می توانند برای سفر به استان، برنامه از پیش تعیین شده داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترسازی برای رونق گردشگری کشاورزی در استان سمنان

بسترسازی برای رونق گردشگری کشاورزی در استان سمنان