مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-02سياسي

شرایط استان کرمانشاه در کنترل کرونا بهتر شده است


معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: شرایط استان در زمینه کنترل کرونا بهتر شده، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین خوش اقبال در نشست ویدئو کنفرانسی با فرمانداران شهرستان های غرب استان، اظهار داشت: گزارشاتی که فرمانداران در غرب استان ارائه کرده اند نسبت به سایر شهرستان ها مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه کرونا هنوز وجود دارد و پیگیری ها همچنان باید ادامه داشته باشد، افزود: باید مراقب موج جدید کرونا بود، وضعیت استان در بیماری کرونا اگرچه بهتر شده، اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری با بیان اینکه آخرین وضعیت تغییر رنگ در شهرستان ها بزودی اعلام خواهد شد، اظهار داشت: شرایط کاری ادارات و بازاریان بر اساس این تغییر وضعیت تعیین خواهد شد که بر همین اساس احتمالا در حوزه فرمانداری های غرب استان فعالیت ها با توجه به تغییر رنگ های صورت گرفته از سر گرفته شود.

خوش اقبال ضمن تاکید بر استمرار اقناع سازی و اطلاع رسانی در بحث پیشگیری و رعایت پروتکل ها گفت: اگرچه اخبار و اطلاعات در کل کشور روند مثبت را نشان میدهد، اما همچنان توقع میرود که جدیت در رعایت دستورالعمل ها ادامه پیدا کند، هر چند که به مشکلات فرمانداران واقف هستیم و شرایط را درک می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط استان کرمانشاه در کنترل کرونا بهتر شده است

شرایط استان کرمانشاه در کنترل کرونا بهتر شده است