مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-02حوادث

کلاهبرداری با ترفند واریز مبلغ در قبال تایید آگهی


رییس پلیس فتا استان اردبیل از کشف یک پرونده کلاهبرداری با ترفند واریز مبلغ در قبال تایید آگهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی قهرمان طالع بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان و اعلام اینکه به یکی از حساب های بانکی وی مبالغی به صورت ریز و درشت واریز و برداشت می شود، خواستار رسیدگی به پرونده شد.

وی افزود: افسر پرونده با دریافت مستندات ارائه شده توسط شاکی، شروع به کشف اطلاعات جدید با بررسی پرونده و تراکنش های بانکی پیچیده در حساب های مختلف کرده و طی سرنخ های به دست آمده، به یکی از کلاهبرداران سایبری تحت تعقیب و فراری رسیده است.

  رییس پلیس فتا استان اردبیل بیان کرد: کارآگاهان سایبری با هماهنگی لازم و اقدامات فنی و پلیسی، مخفیگاه وی را شناسایی و در یک عملیات سایبری موفق، به همراه تجهیزات الکترونیکی دستگیر و جهت بازجویی به پلیس فتا منتقل کردند.

کارت بانکی مردم عادی را کپی یا اجاره می کردیم وی تشریح کرد: این شیاد سایبری در بازجویی های خود اعتراف کرد که از طریق دوستان خود کارت های بانکی افراد را به بهانه های مختلف اخذ و پس از کپی برداری یا اجاره کارت ها و همچنین ایجاد درگاه های جعلی، کاربران سایت دیوار را با ارسال پیامک با مضمون جهت تایید آگهی خود در سایت دیوار به لینک زیر مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ترفند واریز مبلغ در قبال تایید آگهی

کلاهبرداری با ترفند واریز مبلغ در قبال تایید آگهی