مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:302020-12-02پزشكي

تحقیقات جدید: کرونا ویروس قبل از آنکه چین اعلام کند در حال شیوع در آمریکا بود


یک مطالعه جدید نشان داد، کروناویروس احتمالا دسامبر گذشته (2019) چند هفته قبل از آنکه چین به ابتلای مردمش به این ویروس جدید اذعان کند، در حال گسترش در آمریکا بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیلی میل، نمونه های خون جمع آوری شده از سوی صلیب سرخ در فاصله 13 دسامبر 2019 و 17 ژانویه 2020 بعدا به مراکز پیشگیری و کنترل بیماری آمریکا به جهت آزمایش شدن از بابت آنتی بادی های کروناویروس فرستاده شدند.

در این میان آزمایش گیری، آنتی بادی های ویروس کووید-19 را در 39 نمونه از این خون هایی که بین 13 دسامبر 2019 و 16 دسامبر 2019 اهدا شدند، فاش کرد.

این خونها در کالیفرنیا، اورگان و واشنگتن اهدا شده بودند.

همچنین تعداد 67 نمونه خون دیگر که در فاصله 30 دسامبر 2019 و 17 ژانویه 2020 از اهداکنندگان در حوزه غرب میانه آمریکا و شمال شرق این کشور گرفته شده بودند طبق گزارش وال استریت ژورنال، تست آنتی بادی مثبت داشتند.

این گزارش در حالی مطرح شده که اخیرا اسنادی که به سی.

ان.

ان درز پیدا کردند، فاش کردند که چین تعداد موارد ابتلای به ویروس کرونا در آنجا را حتی به میزان هزاران مورد کمتر گزارش کرده و یانژونگ هوآنگ، یک کارشناس حوزه سلامت جهانی در شورای روابط خارجی به این رسانه گفت، پکن خطاهای با انگیزه سیاسی در چگونگی مدیریت آن مرتکب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات جدید: کرونا ویروس قبل از آنکه چین اعلام کند در حال شیوع در آمریکا بود

تحقیقات جدید: کرونا ویروس قبل از آنکه چین اعلام کند در حال شیوع در آمریکا بود