مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:302020-12-02فرهنگي

تغییر در زمان جشنواره حقیقت و اعلام جزییات نمایش آنلاین


دبیر چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم حقیقت با اعلام تغییر زمان برگزاری جشنواره، جزییات پخش و اکران آثار این دوره را در سامانه های اینترنتی توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حمیدی مقدم ظهر چهارشنبه، 12 آذرماه در نشست خبری جشنواره سینما حقیقت که به صورت آنلاین برگزار شد، بیان کرد: برنامه ریزی ما این بود که 15 تا 25 آذر جشنواره را برگزار کنیم، ولی با توجه به تعطیلی تهران و وقفه ای که در برخی کارها پیش آمده جشنواره را هشت روز دیرتر برگزار می کنیم تا خللی در کارها نباشد.

به این ترتیب از 25 آذر تا دوم دی جشنواره برگزار می شود و دوم دی روز اعلام نتایج و اختتامیه خواهد بود.

او در پاسخ به سوال ایسنا درباره جزییات بلیت فروشی گفت: چهار سامانه فیلیمو، نماوا، هاشور و تیوا مسئول اکران و پخش برنامه های مرتبط با این دوره از جشنواره را برعهده دارند و سایت هاشور درواقع جایگزین پردیس چارسو برای اهالی رسانه و مستند در سال های پیش خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایش عمومی فیلم ها و بلیت فروشی در دو سامانه فیلیمو و نماوا خواهد بود که جدول پخش فیلم ها در این دو سامانه گردشی و با محدودیت زمانی پس از خریداری بلیت است.

بلیت ها تک سانس و با قیمت احتمالا بین پنج تا 10 هزار تومان خواهد بود که هنوز قطعی نشده و به دلیل برنامه ریزی هایی که برخی صاحبان فیلم ها دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در زمان جشنواره حقیقت و اعلام جزییات نمایش آنلاین

تغییر در زمان جشنواره حقیقت و اعلام جزییات نمایش آنلاین