مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-02بين الملل

تلاش سیسی برای میزبانی نشست میان نتانیاهو و عباس


رسانه های عبری زبان گزارش دادند که رییس جمهوری مصر برای میزبانی از نشست سران روند صلح میان رژیم صهیونیستی و فلسطین با حضور بنیامین نتانیاهو و محمود عباس تلاش می کند.

- رسانه های عبری زبان گزارش دادند که رییس جمهوری مصر برای میزبانی از نشست سران روند صلح میان رژیم صهیونیستی و فلسطین با حضور بنیامین نتانیاهو و محمود عباس تلاش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، منابع رژیم صهیونیستی گزارش دادند که برای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی این تمایل که سیگنال های مثبتی را برای نظام جدید آمریکا بفرستد، وجود دارد.

اما رخدادهای اخیری که در اراضی اشغالی صورت گرفته، باعث می شود که این ماموریت کمی دشوار شود؛ به ویژه با درخواست های مکرری که برای انحلال کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و بازگشت مجدد به صندوق های رأی مطرح می شود، ایجاد فضایی مناسب برای برپایی چنین نشست سرانی دشوار خواهد بود.

عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر تمایل دارد که کشورش میزبان نشست سران صلح مشترک میان محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و بنیامین نتانیاهو باشد.

ازسرگیری مذاکرات می تواند به مصر فایده برساند و نقش مصر را به عنوان یک محور اساسی در خاورمیانه به قاهره بازگرداند، همچنین عباس تلاش خواهد کرد تا مساله فلسطین را به اولویت رخدادها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش سیسی برای میزبانی نشست میان نتانیاهو و عباس

تلاش سیسی برای میزبانی نشست میان نتانیاهو و عباس