مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-02سياسي

نقش ائمه جمعه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: ائمه محترم جمعه بهترین مدافع برای مطالبات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عطا ناوکی در سفر به بشاگرد، ضمن دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان با حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه این شهرستان دیدار کرد و گفت: ایثارگران در جامعه ما مطالبات به حقی دارند که باید به این مطالبات پاسخی شایسته و عملی داده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ضمن اشاره به عملکرد یکساله این نهاد در سطح استان، عنوان کرد: بیشترین دغدغه این دستگاه رفع مشکل بیکاری، مسکن و درمان ایثارگران بود که به لطف پروردگار و همکاری سایر مسئولان تاکنون نتایج بسیار خوبی حاصل شده است.

وی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار امیدواری کرد و افزود: تعامل و همکاری ویژه ای که ائمه محترم جمعه با بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه برنامه های فرهنگی داشته اند باعث گسترش بیش از پیش این نوع فعالیت ها شده است.

ناوکی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت، ایثار، شهادت و جهاد، نظام اسلامی را در دنیا متمایز کرده است، گفت: ائمه محترم جمعه بهترین مدافع برای مطالبات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ائمه جمعه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

نقش ائمه جمعه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت