مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:502020-12-02ورزشي

دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به تیم ملی شطرنج دانشجویی راه یافتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان دختر و پسر که با همکاری فدراسیون شطرنج از روز گذشته آغاز شده بود، - دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان، به این تیم راه یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان دختر و پسر که با همکاری فدراسیون شطرنج از روز گذشته آغاز شده بود، امروز و در پایان 7 دور رقابت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

وصال حامدی نیا و مرصاد خداشناس دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان که به صورت آنلاین برگزار شد، شرکت کردند و در پایان 7 دور رقابت، قهرمان بخش دختران و پسران این مسابقات شدند و جواز حضور در تیم ملی دانشجویان را بدست آوردند.

در جدول دختران که با حضور 15 شرکت کننده برگزار شد، استاد بین المللی وصال حامدی نیا، دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد قهرمان شد و در جدول پسران که با شرکت 19 دانشجو برگزار شد استاد بین المللی مرصاد خداشناس، دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد اول شد.

این مسابقات با کنترل زمانی سریع 15 دقیقه +5 ثانیه پاداش به ازای هر حرکت در 7 دور به روش سوییسی به صورت انفرادی و به صورت آنلاین با کنترل ویدئویی برنامه زوم برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به تیم ملی شطرنج دانشجویی راه یافتند

دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به تیم ملی شطرنج دانشجویی راه یافتند