مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-02دانش

کلاس های عملی تمام مقاطع دانشگاه بوعلی لغو است/ امتحانات پایان ترم مجازی است


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه کلاس های عملی همه مقاطع دانشگاه بوعلی سینا برگزار نمی شود گفت: امتحانات پایان ترم مجازی است.

- حسن ساریخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص تمدید ترم جاری دانشگاه اظهار کرد: طبق تقویم آموزشی دانشگاه زمان شروع کلاس های دانشجویان ورودی های قبل، 29 شهریور بوده که امسال به علت تغییرات ایجاد شده، دانشجویان جدیدالورود در 24 آبان کلاس های خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: طبق مصوبه شورای دانشگاه برای جبران هشت هفته اختلاف آموزشی، سه هفته به ترم دانشجویان جدیدالورود اضافه می شود و مابقی کلاس ها به صورت جبرانی برگزار می شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا گفت: تعطیلی های اعمال شده در اوایل آذر تا نیمه های آن به علت محدودیت های کرونا یی هیچ گونه ارتباطی به کلاس ها نداشته و جلسات پا برجا بوده و این دو هفته به تاریخ ترم اضافه نخواهد شد.

وی در مورد ساز و کار امتحانات پایان ترم دانشگاه نیز بیان کرد: امتحانات پایان ترم ورودی های جدید و قدیم این دانشگاه، در یک بازه زمانی مشخص و به صورت همزمان برگزار می شود.

ساریخانی با تاکید بر اینکه وقتی شرایط برای حضور فراهم نباشد قطعاً امتحانات به صورت مجازی برگزار خواهد شد تصریح کرد: در این شرایط به عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های عملی تمام مقاطع دانشگاه بوعلی لغو است/ امتحانات پایان ترم مجازی است

کلاس های عملی تمام مقاطع دانشگاه بوعلی لغو است/ امتحانات پایان ترم مجازی است