مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-02سياسي

ترور فخری زاده نشانه ناتوانی دشمن در مقابل پیشرفت های ایران است


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: ترور شهید بزرگوار محسن فخری زاده، استیصال و ناتوانی دشمنان انقلاب اسلامی در مقابل پیشرفت و توانایی های ایران را نشان می دهد.

- سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، ضمن تسلیت شهادت یی، گفت: دشمنان فکر می کردند  ایران قدرت مدیریت این  وضعیت را ندارد و از بین خواهد رفت، در حالیکه طی مدت کوتاهی کشور توانست خود را بازیابی کند و دستاوردهای مختلفی همچون ساخت کیت تشخیص کرونا در نتیجه تلاش های این شهید بزرگوار در ایام کرونا حاصل شد.

فرمانده سپاه البرز در تحلیل ترور شهید بزرگوار محسن فخری زاده، گفت: دشمن وقتی می بیند که  نمی تواند کاری انجام دهد و علیرغم تحریم ها ایران رو به پیشرفت است؛ برای به هم ریختن فضای موجود در کشور دست اندازی می کند، به چنین اقدامات مذبوحانه ای دست می زند و دشمنی خود را آشکار می کند.

مولایی ترور شخصیت های مختلف مذهبی، سیاسی و علمی کشور از ابتدا تا کنون را نشان از ضعف دشمنان انقلاب اسلامی در مقابل نقاط قوت ایران دانست و افزود: ملت بدانند؛ وقتی امروز دشمن علیرغم وجود تحریم ها پیشرفت کشور را در همه زمینه ها مشاهده کرده و اکنون مغز متفکر نخبگان کشور ما راهدف قرار می دهد، یعنی از این نقطه دچار آسیب شده، ناراحت و ناتوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور فخری زاده نشانه ناتوانی دشمن در مقابل پیشرفت های ایران است

ترور فخری زاده نشانه ناتوانی دشمن در مقابل پیشرفت های ایران است